Известие

Collapse
No announcement yet.

проблеми с мотора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    .
    Last edited by и.петров; d.m.y г., 14:22.

    Comment


    • #17
      Доколкото съм чел ,прекъсвача е края на картата на ЕКУ-то и няма просто какво да прочете нататък Затова и след ремапване картата се дописва и вече си имаш прекъсвач на по високи обороти.
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Fiat Bravo II 1.4 90hp
      sigpic
      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от alfa1987 Покажи съобщение
        съмнявам се да е грешка на майстора защото минах 1000 км след ремонта.аз се съмнявам че някое реле е залепнало.тъй като ако беше датчик щеше да направи пак същата поразия. а някой знае ли прекъсвача от какво се състои /има ли реле към него и ако има каде се намира
        Прекъсвача не е от реле просто това е спиране на горивоподаването след определени обороти и се прави от ЕКУ-то. Сега по твоя проблем дали не е комбинация от два проблема примерно проблем със стартера който блокира от време на време и проблем със електрониката по двигателя примерно от което се получава гасненето и нестабилната работа на мотора или друго което ми звучи много малко вероятно но да не е издухана гарнитура на главата губи ли се антифриза чува ли се балбукане водната система. Все пак ако сега се движи колата е добре да се мине през диагностика за да се замерят датчиците да се видят свещите бубините кабелите абе пълен оглед да не е само четене на грешки.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #19
          .
          Last edited by и.петров; d.m.y г., 14:22.

          Comment

          Working...
          X